جاودانه | IMMORTAL

...::: به جاودانه خوش آمدید :::...

جاودانه | IMMORTAL

...::: به جاودانه خوش آمدید :::...

گپ دوستانه (شماره۳)

سلام دوستای عزیز 

بالاخره نوبت به گپ دوستانه سوم رسید. توی این مدت مطالب زیادی رو بررسی کردم که بتونم توی وبلاگ بذارم و سعی کردم که هر ۳ روز یکبار وبلاگ رو آپدیت کنم. 

دوستای زیادی هم لطف داشتن و نظر دادن راجع به مطالب و خود وبلاگ که  نظرات اونها خیلی به من کمک کرد. جا داره که اینجا از همشون تشکر میکنم.

اما توی این گپ دوستانه خواستم یک خبر جدید به شما بدم و اونم اضافه شدن یک بخش جدید به وبلاگه که اسمشو  گذاشتم   "معرفی مشاهیر ادبی"  البته قبلا چند مطلب در ارتباط با مشاهیر مختلف نوشته بودم که از این به بعد میتونین همه اونها رو به همراه مطالب جدیدی که می نویسم توی این بخش ببینید

FAITH MAKE ALL THING POSSIBLE - GOOD LUCK

نظرات 5 + ارسال نظر
kaktoos سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 12:33 ب.ظ http://armageddon.blogsky.com

وبلاگی به حروفی جالب

نرگس سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 01:36 ب.ظ http://www.nargesb.blogsky.com

شما هم وبلاگ خوبی دارین ...
ممنون از تشویقتون ...
موفق باشین .

the ugly duckling سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 06:10 ب.ظ http://theuglyduckling.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی دارین! موفق باشین! کاملا پیداست براش وقت می کذارین و مطالب انتخابیتون هم اغلب جذاب هستن!
موفق باشین

وجیهه سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام
وب لاگتو کامل نه ولی چند تا از مطالبشو خوندم!
خیلی جالبه که هر کتابی که میخونی اینجا مینویسی!
امیدوارم همونطور که خودت گفتی ازشون تجربه کسب کنیییم
هم خودت هم کسایی که وقت میزارن مطالبتو میخونن :)
در هر صورت امیدوارم موفق باشی.
با بهترین آرزوها.

سمیرا چهارشنبه 20 آذر 1387 ساعت 01:31 ق.ظ

خیلی خوب بود امیدوارم همیشه موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد